Uncategorized @fa

چهار شیره طبیعی

بهترین درمان کم خونی
تقویت بنیه ی جسمی و جنسی
بسیارموثردر رشدجسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان

برای کم خونی و فقر آهن، یبوست، بیماری های استخوان مفید است، این محصول باعث تقویت قوای جنسی و تقویت حافظه می گردد، سرشار از ویتامین A، B، C، پتاسیم، کلسیم و منگنز است.

بهترین کیفیت …

سرشار از ویتامین A، B، C، پتاسیم، کلسیم و منگنز است، تب بر می باشد و در رفع سرماخوردگی و گلودرد، تقویت بینایی، تقویت‎ قلب مفید است.

معجون طبیعی 4 شیره، یکی از بهترین درمان ها برای کم خونی در طب سنتی است.

چهار شیره از مخلوط:

  1. شیره انگور
  2. شیره خرما
  3. شیره توت
  4. شیره انجیر

هر کدام از این شیره ها، جداگانه دارای خواص بسیار است. وقتی با هم ترکیب شود، در درمان کم خونی معجزه می کند.

طب سنتی طبع معجون چهار شیره (خرما، توت، انجیر و انگور) گرم است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود نیاز دارد، بهترین و مفیدترین ماده غذایی محسوب می شود.

معجون چهار شیره برای درمان کم خونی و فقر آهن، یبوست و بیماری های استخوانی بسیار مفید است. این محصول باعث تقویت قوای جنسی و تقویت حافظه می گردد و سرشار از ویتامین A، B، C، پتاسیم، کلسیم و منگنز است. چهار شیره تب بر بوده و در رفع سرماخوردگی و گلودرد، تقویت بینایی و تقویت‎ قلب موثر می باشد. این محصول ویژه سرشار از فیبر است و در رفع سوء هاضمه کار آمد می باشد.

مهم‌ترین ویژگی درمانی چهار شیره استفاده از آن به منظور پیشگیری و درمان کم خونی و فقر آهن است.آهن موجود در ترکیب چهارشیره از مهم‌ترین مواد خون ساز می‌باشند. نکته جالب توجه این است که میزان جذب آهن موجود در این ترکیب غذایی بسیار بالاتر از قرص آهن است چرا که آهن موجود در قرص ها ظرف ۲۴ ساعت از بدن دفع می گردد ولی این آهن گیاهی به خوبی جذب سلول های بدن می شود.

توصیه می شود هر هشت ساعت، یک قاشق از مخلوط چهار شیره میل نمایید. می توانید شیره را در یک لیوان آب، حل کنید و بیاشامید.

روش اول: در بزرگسالان هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری و کودکان یک قاشق مرباخوری مصرف شود.

روش دوم: میتوانید بسته به ذائقه خود دو تا سه قاشق غذاخوری چهار شیره را در یک لیوان آب حل کرده و یک قاشق غذاخوری گلاب یا عرق بیدمشک را به آن ا‌‌ضافه کنید و سپس مصرف کنید.

میتوانید مخلوط فوق را با ارده مخلوط و میل کنید
خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 30000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c/?feed_id=558&_unique_id=5e5910eec4d13
——————————————-
#4extract #4شیره #bojno #energizing #four_extracts #natural #organic #organic_online #ارگانیک #انرژی‌زا #بجنو #چهار_شیره #دارو_گیاهی #شیره #شیره_انجیر #شیره_انگور #شیره_توت #شیره_خرما #طب_اسلامی #طب_سنتی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #قرص_آهن #مقوی