دسته بندی نشده

لاک ناخن طبیعی و گیاهی

خانم ها در هر سن و سالی که باشند تمایل زیادی به استفاده از رنگ های مختلف لاک ناخن دارند و معتقدند که استفاده از لاک ناخن جذابیت بیشتری برای آن ها ایجاد می کند! امروزه رنگ های مختلفی برای لاک ناخن وجود دارد و می توانید به سادگی رنگ لاک مورد نظر خود را از میان طیف گسترده رنگ ها انتخاب کنید اما آیا سلامتی ناخن هایتان نیز برایتان اهمیت دارد؟

 

لاک ناخن گیاهی چیست؟

بسیاری از لاک ناخن ها از مواد شیمایی و سمی ساخته شده اند و به طور کلی با سلامت بدن و پوست در ارتباط هستند. همانطور که برای مراقبت از پوست محصولات طبیعی و ارگانیک بسیاری ساخته شده است، برای لاک ناخن نیز چنین اقدامی صورت گرفته و بسیاری از برندهای تولید کننده لاک ناخن اقدام به تولید لاک ناخن گیاهی و تقریبا بدون مواد سمی کرده اند.

ین نوع از لاک ها معمولا از روغن های طبیعی، مواد گیاهی و ارگانیک و همچنین مواد بی ضرر و غیر شیمیایی ساخته شده اند. این نوع از لاک ناخن به هیچ عنوان به ناخن یا بدن آسیب نمی رساند و مواد شیمیایی مانند استون، فرمالدئید ( formaldehyde ) و تولوئن ( Toluene ) که باعث ایجاد احساس خارش، آبریزش چشم و بینی، حالت تهوع و …می شود در ساخت این نوع از لاک ناخن دیده نمی شود.

معمولا در لاک ناخن گیاهی از روغن های طبیعی مانند روغن ویتامین E استفاده می شود که می تواند یک درمان خوب برای ناخن های خشک و شکننده باشد. وجود این روغن طبیعی در لاک گیاهی یک گزینه بسیار عالی برای تغذیه ناخن ها بوده و درخشش طبیعی ناخن را افزایش خواهد داد.

این نوع از لاک ها معمولا با نام های لاک ناخن گیاهی ( Herbal Nail Polish ) لاک ناخن بدون سم ( NONTOXIC NAIL POLISH ) و لاک ناخن ارگانیک شناخته شده هستند.

برندهای مختلفی در سرتاسر دنیا در زمینه لاک طبیعی فعالیت می کنند که قیمت آن در ایران به 70 تا 200 هزار تومان هم می رسد.

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 16500 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d9%84%d8%a7%da%a9-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c/?feed_id=838&_unique_id=5e6bf0e6da891
——————————————-
#bojno #herbal #herbal_cosmetic #herbal_cosmetics #nail #nail_polish #natural #organic #vegetable_nail_polish #ارگانیک #بجنو #دارو_گیاهی #داروگیاهی #سالم #طب_اسلامی #طب_سنتی #طلاء_أظافر_نباتي #طلاء_الأظافر #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #لاک #لاک_ناخن #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی