دسته بندی نشده

عطر طبیعی و گیاهی سنجد (محرک جنسی بانوان)

عطر سنجد ماده‌ای خوشبوست که برای خوشبو سازی بدن یا محیط از آن استفاده می‌شود. عطر سنجد از مواد طبیعی یا از ترکیب اسانس‌ها، تثبیت‌کننده‌ها و حلال‌ها و ترکیبات معطر تشکیل می‌شود.

مواد اولیه معطر سازنده عطر از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌گردند.

نحوه استفاده از عطرها:عطرهای خالص بطور عُرفی بر روی نقاطی از بدن که نبض دارند پاشیده می‌شوند. نقاطی مانند پشت گوش‌ها، پشت گردن، سمت داخلی مچ، آرنج و زانوها از آن جمله‌اند.

عوامل مختلفی می‌توانند بر چگونگی تأثیر عظرها بر بدن استفاده‌کننده و در نهایت بوی رایحه عطر مؤثر واقع شوند. از رژیم غذایی به عنوان یکی از این عوامل می‌توان نام برد، به‌طوری‌که مصرف غذاهای تند و چرب شدت رایحه عطرها را افزایش می‌دهد.

رایحه درمانی (عطر درمانی یا آروماتراپی):رایحه درمانی، استفادهٔ درمانی از گیاهان است که بر اساس اسانسها پایه‌گذاری شده و به وسیلهٔ روش‌هایی مانند ماساژ، کمپرس، اسپری، حمام، دوش، استنشاق و … باعث تعادل و هماهنگی بین شرایط فیزیکی، روحی و روانی فرد می‌گردد.

چگونگی توصیف عطر:فرمول دقیق عطرهای تجاری محرمانه نگه داشته می‌شوند. حتی اگر آن‌ها را منتشر کنند، آنچنان رایحه آن‌ها تحت تأثیر مواد و بوهای پیچیده‌ای می‌باشند که کمک زیادی برای تشخیص و توصیف آن عطر خاص نمی‌کنند.

عملی‌ترین راه برای توصیف یک توجه به عناصر آن رایحه یا «خانواده» ای است که به آن تعلق دارد، تمام آن رایحه‌هایی که احساس کلی از یک عطر را از شروع استفاده از آن تا آخرین لحظه‌ای که اثر آن باقی‌مانده، می‌سازد.

 

خواص فوق العاده سنجد برای درمان سرد مزاجی بانوان

عطر سنجد:

بصورت مداوم عطر سنجد را بو کنید و مقداری را به زیر بینی بمالید

روغن گل سنجد

روغن گل سنجد بصورت خوراکی روزانه 1 تا 3 قاشق چایخوری میل شود و بصورت موضعی (چرب کردن داخل واژن و زیر ناف و بالای ناحیه تناسلی – هر شب) استفاده شود

شکوفه گل سنجد

شکوفه سنجد را دم کنید سپس با عسل شیرین کرده و میل کنید

 

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 27000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d8%b9%d8%b7%d8%b1-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%af/?feed_id=902&_unique_id=5e7501ab5cadc
——————————————-
#aromatherapy #bojno #elaeagnus_angustifolia #herbal_cosmetics #natural_perfume #organic #sex_perfume #sexy_perfume #آروماتراپی #ارگانیک #الخلاف_ضيق_الأوراق #بجنو #دارو_گیاهی #داروگیاهی #رایحه_درمانی #طب_اسلامی #طب_سنتی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #عطر_آنلاین #عطر_سکسی #عطر_سنجد #عطر_طبیعی #عطر_گیاهی #عطر_محرک #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی