دسته بندی نشده

صابون سنتی آلوئه ورا

آلوئه ورا به دلیل داشتن خواص اعجاب انگیز برای سلامت و زیبایی پوست و مو دارای شهرت بسیار زیادی می باشد. از آلوئه ورا در ساخت صابون ها برای زیبایی و مراقبت از پوست استفاده می شود. جدا از زیبایی از آلوئه ورا برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از جمله آفتاب سوختگی و اگزما بسیار کارآمد است. اگر تصمیم به خرید یک صابون برای مراقبت از پوست خود دارید بهتر است با مزایای صابون آلوئه ورا آشنا شوید. صابون آلوئه ورا به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می کند بدون اینکه موجب چرب شدن بیش از حد پوست شود، بنابراین این گیاه برای مراقبت از پوست های ترکیبی و چرب و همچنین افرادی که دارای مشکلات آکنه هستند، ایده آل است.

فواید صابون آلوئه ورا

درمان آکنه

صابون آلوئه ورا دارای دو هورمون به نام هایgibberellins و auxins است. این دو هورمون خواص ضد التهابی و التیام دهندگی دارند. صابون آلوئه ورا به عفونت های پوستی را کم می کند و به تولید سلول های پوستی جدید کمک می کند.

درمان آفتاب سوختگی

استفاده از این صابون باعث می شود تا در لایه دورنی پوست که وظیفه محافظت از رطوبت پوست را دارد نفوذ کرده و پوست شما را مرطوب نگاه دارد و به درمان آفتاب سوختگی کمک کند. آلوئه ورا پوست شما را آبرسانی بیشتر می کند تا لایه آسیب دیده پوست در اثر آفتاب دوباره ترمیم شود.

جلوگیری از پیری

از آنجا که آلوئه ورا غنی از ویتامین های C و E و بتا کاروتن است ، ممکن است برخی از خواص ضد پیری را داشته باشد. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی آن نیز توانایی رفع و روشن شدن لکه ها را دارد، همچنین کمک می کند تا چهره شما سالها جوانتر به نظر برسد. با افزایش سن، پوست ما دارای چین و چروک و شل می شود. هنگام استفاده از صابون آلوئه ورا، آنتی اکسیدان های مختلف در آن به حفظ ثبات و استحکام طبیعی پوست کمک می کند و همچنین پوست را هیدراته کرده از پیری جلوگیری می شود.

مرطوب نگاه داشتن پوست

در صورتی که از صابون آلوئه ورا مداوم استفاده شود پوست شما را مرطوب کرده و به هیچ عنوان در فصول مختلف احساس خشکی پوست به شما دست نخواهد داد. شما می توانید از این صابون به جای کرم ها وشوینده های گرانقیمت استفاده کنید. جایگزین بسیار خوبی برای آبرسانی پوست شما می باشد.

از کشیدگی پوست جلوگیری می کند

با گذشت سن، پوست ما منبسط و منقبض می شود درست مثل الاستیک. پوست در صورت کشیده شدن در سنین بالا دچار آسیب می شود. مثل دوران بعد از بارداری. در سنین بالا پوست افتاده می شود. پس توصیه ما به شما این است با این صابون از کشیدگی بیش از حد پوست جلوگیری کنید.

درمان انواع آلرژی پوست

از مهم ترین خواص این صابون به ضد التهاب و ضد آلرژی بودن آن می توان اشاره کرد.این صابون در یک دوره مصرف تمام حساسیت های پوستی شما را محو کرده و قرمزی پوست شما را ااز بین می برد و شما می توانید یک پوست شفاف وزیبا داشته باشید. صابون آلوئه ورا همراه با مواد مغذی مانند گلیسیرین، کربنات سدیم، سوربیتول و غیره برای تغذیه پوست مفید است.

مناسب پوست کودکان

این صابون ضد التهاب است و مناسب پوست های حساس نیز می باشد. از این محصول می توانید برای کودکان که پوست حساسی دارند استفاده کنید. صابون سنتی آلوئه ورا دارای مواد کاملا طبیعی است و برای استفاده هر گروه سنی توصیه می شود.

روشن شدن و رفع لک های پوستی

به دلیل توانایی صابون آلوورا برای افزایش تولید سلول های پوستی و مبارزه با التهاب و خارش قرمزی، یک درمان طبیعی برای از بین بردن لکه های پوستی و همچنین علائم الاستیک پوست است.

افزایش رشد مو

صابون آلوورا با افزایش گردش خون در پوست سر به رشد موی جدید کمک می کند، همچنین حاوی ویتامین و مواد معدنی مهم و آنزیم های پروتئولیتیک است که سلول های مرده پوست سر را ترمیم می کند. همچنین ژل آلوئه ورا خواص شاداب کننده و نرم کنندگی طبیعی دارد و به پروتئین اصلی مو (کراتین ) از نظر آرایش شیمیایی بسیار شبیه است و میتواند به بهبود رشد مو و الاستیسیته بیشتر آن کمک کند.

جلوگیری از شوره سر

شوره سر اغلب به دلیل خشکی پوست، عفونت های قارچی و پوست تحریک شده یا روغنی بیش از حد اتفاق می افتد. صابون آلوئه ورا به تمام این شرایط کمک می کند، همچنین دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است که به هیدراته شدن و متعادل کردن چربی پوست سر کمک میکند.

تغذیه موی سر

صابون آلوئه ورا همان طور که مو و پوست سر را مرطوب می کند، باعث نرمی و لطافت آن می شود. استفاده منظم از ژل آلوئه ورا درخشندگی و شادابی مو را باز می گرداند. همچنین کثیفی ها سلول های مرده پوست را از بین می برد و متعادل کردن چربی و از روغنی شدن بیش ازحد مو جلو گیری می کند.

مناسب برای انواع پوست ها

صابون آلوئه ورا برای تمام اعضای خانواده با هر نوع پوستی مناسب می باشد. برای پوست های خشک آبرسانی بیشتری را دارد و از خشکی جلوگیری می کند. برای پوست های چرب که نمی توانند به دلیل چربی پوست از کرم مرطوب کننده استفاده کنند بسیار مناسب می باشد و آبرسانی را همراه با متعادل کردن چربی به همراه دارد و افرادی که پوست های معمولی دارند یک انتخاب خوب برای مصرف روزانه می باشد تا پوستی بی عیب داشته باشند. همچنین این صابون بای پوست های حساس و کودکان نیز بی ضرر می باشد و حسایت و آلرژی را کم می کند.
صابون های موجود در بجنو کاملا طبیعی بوده و از مواد درجه یک تشکیل شده است.

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 6000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d8%b5%d8%a7%d8%a8%d9%88%d9%86-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d9%84%d9%88%d8%a6%d9%87_%d9%88%d8%b1%d8%a7/?feed_id=745&_unique_id=5e64df555a064
——————————————-
#aloe_vera_soap #aloevera #aloevera_soap #bojno #herbal_cosmetic #herbal_cosmetics #herbal_soap #natural_soap #organic #ارگانیک #بجنو #دارو_گیاهی #داروگیاهی #سنتی #صابون_آلوئه_ورا #صابون_سنتی #صابون_طبیعی #صابون_گیاهی #صبار_لألوة_فيرا #طب_اسلامی #طب_سنتی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی