دسته بندی نشده

رژ لب طبیعی و گیاهی آی رژ

رژ لب، یکی از لوازم آرایشی مورد علاقه ی خانم هاست و برخی از آنها دوست دارند که این ماده ی آرایشی را یک سره بر روی لب خود داشته باشند، اما وجود مواد شیمیایی و مضر موجود در آنها موجب شده تا بسیاری از آنها نتوانند آنقدر که می خواهند از آن استفاده کنند. اگر شما نیز از مواد شیمیایی موجود در رژ لب ها خسته شده اید و نگران سلامت خود هستید،با رژ لب طبیعی و گیاهی که با عصاره گل ها و رنگ های خوراکی درست شده است همه را به خود جذب می کند.

رژ لب آیرژ

رژ لب طبیعی آیرژ

معمولا خانم ها برای داشتن چهره ای زیبا، از لوازم آرایش و خصوصا رژلب ارگانیک استفاده می کنند. همیشه خرید لوازم آرایش با کیفیت و معتبر مثل خرید رژلب ارگانیک یا  رژلب بدون سرب یا رژلب گیاهی، گران بوده؛ چرا که این رژلب ها دارای ویتامین بوده و عاری از هرگونه مواد سمی مانند سرب می باشند، در نتیجه در اثر تماس با پوست، از مشکلات احتمالی جلوگیری می کند. استفاده از رژلب های ارگانیک آی رژ ، باعث می شود که مواد سمی از طریق خوردن غذا و یا مک زدن لب وارد بدن نشود.

آیرژ اولین تولید کننده رژ لب با رنگ و عطر گیاهی و طبیعی می باشد که رایحه استفاده شده در آن خاصیت آرامش بخش و افزایش تمرکز دارد زیرا از عصاره گلها بدست آمده است.

روغن نارگیل موجود در رژ لب آی رژ دارای ویتامین های مفید می باشد که خاصیت ضد ترگ و پوسته شدن لب دارد

 

 

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 20000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d8%b1%da%98-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b1%d9%88%d9%84%db%8c/?feed_id=610&_unique_id=5e5afd3ced9a4
——————————————-
#bojno #herbal_cosmetic #herbal_cosmetics #herbal_lipstick #iroj #iroj_lipstick #lipstick #natural #natural_cosmetics #natural_lipstick #آرایشی_بهداشتی #آرایشی_طبیعی #آی_رژ #آیرژ #أحمر_الشفاه #ارگانیک #الشفاه #الطبيعي #بجنو #بهصرفه #بهداشتی #دارو_گیاهی #رژ_لب #رژ_لب_طبیعی #رژ_لب_عطری #رژ_لب_گیاهی #رژلب #رژلب_آیرژ #زیبا #سالم #سنتی #طب_اسلامی #طب_ایرانی #طب_سنتی #طبیعی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #ماندگاری #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی #محصولات_گیاهی

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی