دسته بندی نشده

رژ لب طبیعی ظرفی آی رژ

رژ لب، یکی از لوازم آرایشی مورد علاقه ی خانم هاست و برخی از آنها دوست دارند که این ماده ی آرایشی را یک سره بر روی لب خود داشته باشند، اما وجود مواد شیمیایی و مضر موجود در آنها موجب شده تا بسیاری از آنها نتوانند آنقدر که می خواهند از آن استفاده کنند. اگر شما نیز از مواد شیمیایی موجود در رژ لب ها خسته شده اید و نگران سلامت خود هستید، با استفاده از چغندر قند برای خود یک رژ لب طبیعی تهیه کنید.

معمولا خانم ها برای داشتن چهره ای زیبا، از لوازم آرایش و خصوصا رژلب ارگانیک استفاده می کنند. همیشه خرید لوازم آرایش با کیفیت و معتبر مثل خرید رژلب ارگانیک یا  رژلب بدون سرب یا رژلب گیاهی، گران بوده؛ چرا که این رژلب ها دارای ویتامین بوده و عاری از هرگونه مواد سمی مانند سرب می باشند، در نتیجه در اثر تماس با پوست، از مشکلات احتمالی جلوگیری می کند. استفاده از رژلب های ارگانیک، باعث می شود که مواد سمی از طریق خوردن غذا و یا مک زدن لب وارد بدن نشود.

چغندر قند، با هر چیز تماس پیدا کند، آن را رنگی می کند. پس اصلا عجیب نیست که بتوان لب ها را نیز با آن رنگ کرد و یک رژ لب طبیعی از آن ساخت. ریشه ی چغندر، لب های شما را به رنگ صورتی زیبایی در می آورد و رنگدانه های لب را از بین می برد.

 

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 10000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d8%b1%da%98-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c/?feed_id=813&_unique_id=5e6ba211f2085
——————————————-
#bojno #herbal_cosmetic #iroj_lipstick #lipstick #natural #natural_cosmetics #natural_lipstick #online #organic #organic_store #أحمر_شفاه_سائل #أحمرالشفاه #ارگانیک #الطبيعي #بجنو #دارو_گیاهی #داروگیاهی #رژ_لب #رژلب #سنتی #طب_اسلامی #طب_سنتی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #ماندگاری #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی