دسته بندی نشده

دمنوش فوری گل گاو زبان سانوش 15 در 1

دمنوش گل گاو زبان یکی از دمنوش هایی است که اطباء سنتی و نیاکان ما به استفاده آن توصیه نموده اند.

آشنایی با گیاه گل گاو زبان

گل گاو زبان  گیاهی علفی و یک ساله است که ارتفاع ساقه آن تا ۶۰ سانتی متر می رسد.
ساقه آن شیاردار و خاردار و برگ های آن ساده و مخملی، و پوشیده از تارهای خشن است که هنگام چیدن گیاه، گزیدگی ملایمی در دست ها احساس می شود.
این گیاه خودرو است که در دشتهای اطراف سبلان و اردبیل می روید و دارای گونه های زیادی است. بخش مصرفی گیاه برگ ها و گل های آن است.

طبیعت گل گاو زبان

طبیعت گل گاوزبان گرم و تر است و این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان، فلاونوئید، آنتو سیانین، اسید گاما لینولئیک، کولین، ویتامین های B، ویتامین C، منیزیم، کلسیم، آهن و پتاسیم می باشد. برای بهره بردن از خواص درمانی این گیاه گل ها و برگ های گل گاو زبان را خشک می کنند و از آن برای تهیه چای و دمنوش و عرق گل گاو زبان استفاده می کنند.

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 14000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%84-%da%af%d8%a7%d9%88-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86/?feed_id=1267&_unique_id=5eec8d3e3e3b3
——————————————-
#antioxidant #bojno #colds_herbal_tea #herbaltea #shop #valenerianaofficinalice #بجنو #چای #خرید #دارو_گیاهی #داروگیاهی #دمنوش #دمنوش_اعصاب #دمنوش_سرماخوردگی #دمنوش_گل_گاوزبان #دیابت #روان #زبان #طب_اسلامی #طب_سنتی #طبیعی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #فوری #کلسیم #گاو #گرموتر #گلگاوزبان #گل_گاو_زبان #لسانالثور #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی