دسته بندی نشده

شامپو گیاهی سبوس برنج طهور

سبوس برنج غنی از ویتامین E و توکوتری انول (ترکیبات مشابه ویتامین E) است. این مواد به سرعت جذب پوست سر شده و علاوه بر پیشگیری از ریزش موی ناشی از اختلالات هورمونی، به مقدار زیاد در لایه شاخی پوست جمع می شوند و به عنوان اولین لایه دفاعی، با خواص آنتی اکسیدان عمـــل کرده و پوست سر را از اشعه ی ماورای بنفش (UV) محافظت می کنند و با احیاء کلاژن و الاستین باعث نرمی و کاهش آسیب ها و پیری پوست شده و به ترمیم پوست کمک می کند. گاما- اوریزانول موجود در سبوس برنج جاذب قوی اشعه ی UV بوده و عامل ضد آفتاب خوبی می باشد.
سبوس برنج به عنوان یک مرطوب کننده ی انسدادی عمل می کند و باعث انباشته شدن آب در لایه شاخی پوست شده، و در نتیجه باعث افزایش رطوبت و نرمی پوست می شود.
شامپو سبوس برنج تقویت کننده و ترمیم کننده طبیعی سلول های پوست سر و پیاز مو است و به دلیل حفظ کامل رطوبت در درون ساختمان پوست سر و مو باعث طراوت و شادابی آنها می شود.
عصاره سبوس برنج غنی از ویتامین E و توکوتری انول ها است.

خواص موجود در شامپو سبوس برنج طهور
  • محافظت مو از پرتو UV
  • تقویت پیاز مو
  • تقویت سلول های پوست سر
  • رطوبت دهی به پوست و مو
  • ضد التهاب و رفع حساسیت

خواص عصاره:

حالت دهنده ، تحریک رشد مو، جلوگیری از ریزش هورمونی مو، سبوس برنج مرطوب کننده، نرم کننده، ترمیم پوست، آرامش بخش، محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش، ضد پیری.

توضیحات:

گاما- اوریزانول (Gama-Oryzanol) تهیه شده از سبوس برنج به طور وسیع در داروسازی و محصولات آرایشی و بهداشتی مصرف می شود و دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد پیری می باشد و باعث تحریک رشد مو می شود. گاما- اوریزانول از اسیدها و استرهای فرولیک (ferulic) تشکیل شده است. این مواد جاذب قوی اشعه ی ماورای بنفش (UV) بوده و پوست سر را از پراکسیداسیون ناشی از آن، محافظت کرده و عامل ضد آفتاب مناسبی می باشند (Juliano، 2005؛ Graf، 1992). سبوس برنج غنی از توکوتری انول ها (tocotrienol) است. این ترکیبات مشابه ویتامین E می باشند و به سرعت در پوست سر نفوذ کرده و جذب آن می شوند. آنها به مقدار زیاد در لایه شاخی پوست جمع شده و به عنوان اولین لایه دفاعی با خواص آنتی اکسیدان عمل می کنند. آنها رادیکال تولید شده در پوست را هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه های فعال، تثبیت و پایدار می کنند. آنها پوست سر را از اشعه ی UV محافظت می کنند و خواص ضد فساد دارند و باعث کاهش آسیب ها و پیری پوست سر می شوند. بنابراین این ماده به ترمیم پوست سر کمک کرده و دارای خواص ضد التهاب، ضد چین و چروک و مرطوب کنندگی هستند (Shibata، 2010؛ Tomeo، 1995).
سبوس برنج به عنوان یک مرطوب کننده ی انسدادی عمل می کند و باعث انباشته شدن آب در لایه شاخی پوست شده، و در نتیجه باعث افزایش رطوبت و نرمی پوست می شود (Sabale، 2007). همچنین سبوس برنج حاوی کمی proanthrocyanidin بوده و کلاژن و الاستین را احیاء کرده و باعث نرمی پوست سر می شود (Prasad، 2011).
استفاده موضعی از ژل های حاوی Niosome های کاتیونی که مملو از اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در سبوس برنج باشد، دارای خواص ضد طاسی هورمونی به دلیل نفوذ ترانس فولیکولی (transfollicular) بالای آن در پوست است و از ریزش موی هورمونی پیشگیری کرده و باعث افزایش رشد موها می شود (Manosroi، 2012).

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 17000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac/?feed_id=689&_unique_id=5e64038809b09
——————————————-
#bojno #herbal_cosmetics #herbal_shampoo #natural_shampoo #organic #rice_bran_shampoo #tahoor_natural_shampoo #ارگانیک #بجنو #دارو_گیاهی #داروگیاهی #سنتی #شامبو_الأعشاب #شامپو_سبوس_برنج #شامپو_گیاهی_طهور #طب_اسلامی #طب_سنتی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی #نخالة_الأرز_الشامبو

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی