دسته بندی نشده

نوره زرنیخ طلایی فله

نوره یا همان واجبی که در قدیم برای از بین بردن موی زائد توسط خانم ها استفاده میشد سرشار از خاصیت می باشد که بهتر است با آن آشنا شوید

نوره چیست

نوره چیست ؟ نوره  یا همانواجبی که در قدیم بیشتر توسط خانم ها استفاده میشده است از جمله مواد مختلفی ساخته شده است که برخی از آنها مانند آهک برای جلوگیری از عفونت بسیار گزینه مناسبی بوده است.

امروزه نیز برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد اما باید بدانید که نوره یکی از روش های سنتی اما بدون در و با فواید بسیار می باشد که شاید خوب باشد تا بیشتر از این ماده استفاده کنید.

نوره چیست ؟

واجبی (نوره) ماده ‌ای است که برای دفع موهای زاید بدن استفاده می‌ شود. این ماده از ترکیب آهک و زرنیخ تشکیل شده‌ است. از لحاظ علمی اگر بخواهیم به ماهیت این تاکید پی ببریم اینگونه می توان گفت که اگر از نوره های سنتی و اصیل که دارای آرسنیک هست استفاده شود شما هر وقت نوره استفاده می کنید در واقع دارید خود را علاوه بر نظافت، شیمی درمانی می کنید.  همچنین کسی که نوره می گذارد دچار رماتیسم نمی شود.

موی بدن  وقتی بلند شود، آب کمر از جریان مى ‏افتد، مفاصل سست مى ‏شوند و ضعف و سِل به دنبال مى ‏آورد. امّا نوره، آب کمر را افزون مى ‏سازد، بدن را تقویت مى‏کند، بر پیهِ کلیه‏ ها مى ‏افزاید و بدن را چاق مى ‏کند

نوره آب کمر را زیاد، بدن را تقویت، پی قلوه را زیاد و بدن را چاق می کند.

شاید مهم ترین خاصیت آن زیاد شدن قلوه پی یعنی بزرگ شدن غده آدرنالین که آدرنالین تقویت کننده بدن است و بدن بر آن استوار است

از آنجا که نوره سودا را درمان می کند، درمان بیماری های با منشا سودا است و یکی از درمان های سودا مداومت بر مصرف نوره است.

وقتی نوره زیر بغل گذاشته می شود نور چشم زیاد می شود، کتفها قوی می شود  و زن ها دچار سرطان سینه نمی شوند، چون مواد سودا از آن ناحیه تخلیه می شوند.

سرطان مقدمه اش تجمع مواد سوداوی دری ک نقطه است….وقتی سودا تخلیه بشود، سرطان هم بوجود نمی آید.

وقتی زیر شکم نوره گذاشته می شود علاوه بر رفع موی زائد، بیماریهای کلیه، مثانه، و…. رفع می شوند و در صورت خروج از حمام فوری مقداری روغن بنفشه بر مواضع مورد نظر مالیده شود که سبب جوش نشوند .

کسانی که تندخو و بد اخلاق هستند کف پاهایشان را نوره بمالند  (در حمام) و 5 دقیقه بعد بشویند. پا محل تجمع سوداست، و هم اندام انتهایی است و هم جاذبه زمین مدام خون و مواد زائد بویژه بخش سنگین آن یعنی سودا را به سمت خودش می کشد.

نوره یا واجبی پودری است که از دیرباز(عهد سلیمان نبی ع) برای زدودن موهای زائد و بهداشت بدن استفاده می شده و مورد تأیید اسلام هم می باشد. اهلبیت (ع) برای استفاده از آن دستوراتی داده اند. ابتدا چند روایت را زینت بخش این تحقیق می کنم.

روایات اهل بیت در مورد نوره کشیدن

از حضرت صادق علیه السلام منقول است: هرکه پیش از نوره کشیدن، اندکی از نوره بردارد و ببوید و بر سر بینی بگذارد و بگوید: «صَلَّی اللَّهُ عَلی سُلَیْمانِ بْنِ داوُدَ کَما اَمَرَ بِالنُّورَهِ»، او را نوره نسوزاند.

از حضرت علی بن الحسین علیهما السلام منقول است: هرکه وقت نوره مالیدن بر بدن، این دعا را بخواند، خدا او را از چرک ها و کتافت های دنیوی و از گناهان پاک گرداند و به عوض آن مو، به او مویی کرامت فرماید که در آن مو، گناه نکند و به عدد هر مویی از بدنش ملکی خلف کند که از برای او تسبیح الهی کند تا روز قیامت، و به درستی که یک تسبیح از تسبیح ملائکه ثوابش برابر است با ثواب هزار تسبیح اهل زمین، و دعا این است: «اَللَّهُمَّ طَیِّبْ ما طَهُرَ مِنّی وَطَهِّرْ ماطابَ مِنّی وَاَبْدِلْنِی شَعْراً طاهِراً لا یَعْصیَکَ، اَللَّهُمَّ اِنِّی تَطَهَّرْتُ ابْتِغآءَ سُنَّهِ الْمُرْسَلینَ وَابْتِغآءَ رِضْوانَکَ وَمَغْفِرَتَکَ فَحَرِّمْ شَعْری وَبَشَرِی عَلَی النّارِ وَطَهِّرْ خَلْقِی وَطَیِّبْ خُلْقِی وَزَکِّ عَمَلِی وَاجْعَلْنِی مِمَّنْ یَلْقاکَ عَلَی الْحَنَفِیَّهِ السَّمْحَهِ مِلَّهِ اِبْراهِیمَ خَلیلِکَ وَدینِ مُحَمَّدٍصلی الله علیه وآله وسلم حَبیبِکَ وَرَسُولِکَ عامِلاً بِشَرایِعِکَ تابِعاً لِسُنَّهِ نَبِیِّکَ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ آخِذاً بِهِ مُتؤدِّباً بِتأدیْبِکَ وَتَأْدیبِ رَسوُلِکَ صلی الله علیه وآله وسلم وَتأدیبِ اَوْلیائِکَ الّذینَ غَذَوْتَهُمْ بِأَدَبِکَ وَزَرَعْتَ الْحِکْمَهَ فی صُدُورِهِمْ وَجَعَلْتَهُمْ مَعادِنَ عِلْمِکَ صَلواتُکَ عَلَیْهِمْ».

امام کاظم علیه السلام: موى سر، چون بلند شود، آب کمر از جریان مى‏افتد، مفاصل، سست مى‏شوند و ضعف و سِل به دنبال مى‏آورد. امّا نوره، آب کمر را افزون مى‏سازد، بدن را تقویت مى‏کند، بر پیهِ کلیه‏ها مى‏افزاید و بدن را چاق مى‏کند.[1]

امام صادق علیه السّلام: پیامبر خدا در هر جمعه، موى زهار و زیر سرین را نوره ‏می کشید.

امام صادق علیه السّلام: زدودن موها با تیغ در هر هفت روز، و با نوره در هر پانزده روز پسندیده است.

امام صادق علیه السّلام: سنّت در موردنوره، آن است که هر پانزده روز یک‏بار انجام شود. اگر بیست روز بر تو گذشت و این کار را انجام ندادى و هیچ ‏چیز هم براى خرید آن نداشتى، به حساب خداوند قرض کن.

الکافى- به نقل از عبد الرحمن بن ابى عبد اللّه-: روزى با امام صادق علیه السّلام به حمام رفتم. به من فرمود: «اى عبد الرحمن! مو زدایى کن.»

گفتم: چند روز پیش موهاى خود را زدوده ‏ام.

فرمود: «مو زدایى کن؛ چرا که این یک طهارت است».

امام صادق علیه السّلام: یک‏بار نوره کشیدن در تابستان، از ده بار در زمستان بهتر است.[2]

قال امیرالمومنین(ع):«النّورة نشرة و طهور للجسد»

حضرت علی(ع) فرمودند: استفاده از نوره (زدودن موی زیر بغل و اسافل اعضا) نشاط می‌ آورد و بهداشت بدن است. [3]

از حضرت امیرالمومنین علی(ع)نقل شده؛ دارو کشیدن،دفع دلـگیری و پریشانی  خاطر می کند و بدن را پاک می نماید.

ازحضرت امام موسی کاظم(ع) نقل شده؛ موی بدن چون بلند می شود آب پشت را قطع می کند، یعنی فرزند بوجود نمی آید و بند ها را سست می کند و ضعف وتنـبلی می آورد، نوره کشـیدن آب پشت را زیـاد می کند،بدن را قوی پیه گرده ها را زیاد و بدن را فربه می نماید.

از حضرت امـام رضا (ع)نقل شده است؛چـها رچیز است که از اخـلاق پیـامبران است؛ بوی خوش استعمال نمودن، سر تراشیدن، نوره مالیدن و بسیارجماع نمودن.

فواید استفاده از نوره برای خانم ها

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که منظور از نوره نوره های طبیعی است و نه نوره های تغییر یافته که آرسنیک آن ها را خارج کرده اند. منظور استفاده از نوره های طبیعی که دارای آرسنیک هستند می باشد و شما می توانید این نوره های طبیعی را از عطاری های معتبر تهیه نمایید. توجه داشته باشید که نوره های طبیعی کمی بوی تند دارند که مربوط به وجود آرسنیک در ترکیب آن ها می باشد.

جلوگیری از سرطان سینه در زنان

یکی از بیماری ها و مشکلات زنان امروزی ، بیماری سرطان سینه می باشد. نوره طبیعی تاثیر مثبتی در جلوگیری از سرطان سینه در زنان دارد. کشیدن نوره به زیر بغل برای رفع موهای زاید ناحیه زیر بغل ، باعث جلوگیری از سرطان سینه در زنان می شود. باز هم تاکید می شود که نوره طبیعی که دارای آرسنیک می باشد دارای چنین خاصیتی است.

جلوگیری از عفونت قارچی واژن و درمان آن

عفونت قارچی واژن یکی از عفونت های زنانه می باشد. مخصوصا این عفونت ممکن است سبب بروز مشکلات جدی در دوران بارداری شود. نوره بهترین ماده ضد قارچ برای جلوگیری از عفونت قارچی واژن و درمان این نوع عفونت می باشد. کشیدن نوره به اطراف ناحیه تناسلی موجب پاک سازی این ناحیه از قارچ ها می شود.

جلوگیری از خارش واژن و درمان آن

خارش ناحیه تناسلی و واژن نیز از جمله مشکلاتی است که ممکن است بعضی از خانم ها به آن دچار شوند. این خارش معمولا به دلیل وجود قارچ و عفونت های قارچی در این ناحیه می باشد. نوره با تمیز کردن ناحیه تناسلی و پاک سازی آن از قارچ ها نقش مهمی در جلوگیری از خارش ناحیه تناسلی دارد.

جلوگیری از بوی نامطبوع ناحیه تناسلی

بوی نامطبوع ناحیه تناسلی زن نه تنها می تواند موجب آزار خود او شود بلکه ممکن است سبب آزار همسر او نیز بشود و چه بسا باعث سردی در روابط جنسی بین زن و شوهر شود. یکی از دلایل ایجاد بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی زنان ، عفونت های این ناحیه می باشد. در اینجا نیز با استعمال نوره در ناحیه تناسلی و پاک سازی آن از عفونت ها و عوامل ایجاد کننده عفونت ، بوی نامطبوع ناحیه تناسلی از بین خواهد رفت. در صورتی که با استعمال نوره طبیعی ، بوی نامطبوع ناحیه تناسلی از بین نرود ممکن است دلیل دیگری برای این بوی نامطبوع وجود داشته باشد.

جلوگیری از تیره شدن پوست زیر بغل و اطراف ناحیه تناسلی

یکی از مسائلی که خانم ها و شاید شوهران آن ها دوست داشته باشند رفع تیرگی پوست زیر بغل و ناحیه تناسلی زنان است. خانم ها ممکن است از شیوه ها و روش ها و مواد مختلفی جهت رفع تیرگی پوست این نواحی استفاده کنند و شاید حتی به مواد شیمیایی هم پناه ببرند. استفاده از ژیلت و تیغ باعث تیرگی پوست زیر بغل و ناحیه تناسلی خانم هاست و بهترین راه بر طرف کردن و از بین بردن تیرگی پوست زیر بغل و ناحیه تناسلی در خانم ها استفاده از نوره برای نظافت موهای این نواحی می باشد.

افزایش میل جنسی

نوره باعث افزایش میل جنسی در زنان است. حضرت امام رضا (علیه السلام) در حدیثی یکی از فواید استعمال نوره را افزایش شدید محبت بین زن و مرد بیان می نمایند. این نوع افزایش میل جنسی تاثیر بسیار خوبی بر روابط زناشویی بین زن و شوهر دارد.

افزایش شادابی زنان

استفاده از نوره یا همان واجبی باعث شادابی زنان می شود و این شادابی هم به نوبه خود به همسر و محیط خانه منتقل می شود.

نرم و لطیف شدن پوست بدن زنان

یکی از آثار و فواید استفاده از نوره ، نرم و لطیف شدن پوست بدن زنان می باشد. بر خلاف تیغ و ژیلت که باعث زمختی پوست بدن زنان می شوند ، نوره باعث نرم و لطیف شدن پوست بدن زنان مخصوصا در ناحیه تناسلی می شود.

جلوگیری از سرطان خون در زنان

همانطور که در بالا هم ذکر شد، یکی از ترکیبات موجود در نوره طبیعی آرسنیک است. موقع استفاده از نوره طبیعی و اصلی ، بوی تند نوره طبیعی که مربوط به آرسنیک آن است در فضا پخش شده و از طریق سیستم بویایی زن به خون او راه می یابد و این امر باعث جلوگیری از سرطان خون در زنان می شود.

جلوگیری از سرطان رحم و سرطان دهانه رحم در زنان

سرطان دهانه رحم و سرطان رحم زنان دو نوع از بیماری های سرطانی هستند که ممکن است خدای ناکرده برخی از زنان به آن دچار شوند. یکی از راه های بسیار ساده ، ارزان و موثر در جلوگیری از سرطان رحم و سرطان دهانه رحم استفاده از نوره طبیعی برای رفع موهای ناحیه تناسلی در زنان است. اما چطور این کار از سرطان رحم و دهانه آن جلوگیری می کند؟ وقتی نوره در ناحیه تناسلی زنان استفاده می شود، بو و بخارات آرسنیک موجود در واجبی از طریق ورودی آلت تناسلی به درون کانال واژن ، دهانه رحم و در نهایت به خود رحم راه یافته و باعث از بین رفتن عناصر ایجاد کننده سرطان و شیمی درمانی طبیعی این نواحی شده و جلوی سرطان دهانه رحم و سرطان رحم به این طریق گرفته می شود.

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 14000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%b2%d8%b1%d9%86%db%8c%d8%ae-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%81%d9%84%d9%87/?feed_id=1057&_unique_id=5eb5d4409ab99
——————————————-
#bojno #hair_removal #herbal_cosmetics #natural_cosmetics #organic #ارگانیک #بجنو #پودر_بهداشتی #پودر_موبر #پوست #دارو_گیاهی #داروگیاهی #زرنیخ #زرنیخ_طلایی #سالم #سنتی #طب_اسلامی #طب_ایرانی #طب_سنتی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی #موبر_سنتی #نوره_زرنیخ #واجبی #واجبین

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی