دسته بندی نشده

شامپو توقف ریزش مو الماس دانه

درمان ریزش مو فقط با رعایت این نسخه

ریزش مو

ریزش مو

درمان ریزش مو یکی از رایج ترین دلایل مراجعه زنان و مردان سراسر دنیا به پزشک است. در این راه روش های مختلفی برای درمان تجویز می شود که اخیرا روشی طبیعی برای رفع مشکل ریزش مو ثابت شده است که با آن آشنا می شوبد.

موهای شما با انتخاب های درست شما خوشحال خواهند شد. این جمله ای است که یکی از محققان تیم تحقیقاتی برای یافت راهی طبیعی در توقف ریزش مو می گوید . طبق مقاله ای که در مجله ی  Cosmetic Dermatology

 

منتشر شد نتیجه ی تحقیق بر روی 80 زن سالم با الگوی ریزش موی خفیف مورد بررسی قرار گرفته اعلام شد که به وسیله ی تصاویر آنها  پس از مدت 6 ماه تغییرات آن ها عکس برداری شد.

روغن ماهی، روغن دانه انگورفرنگی سیاه، ویتامین E، ویتامین C مکمل های لیکوپن هر روز به مدت 6 ماه مورد بررسی قرار گرفتند و تراکم مو آن ها 62٪ افزایش یافته است.

ویتامین E . C حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند.

امگا 3S و آنتی اکسیدان هایی طبیعی که در لوازم آرایشی و بهداشتی پوست وجود دارد می تواند در کاهش ریزش مو موثر باشد.

ویتامین های موثر در درمان ریزش مو

 

روغن ماهی، روغن دانه انگورفرنگی سیاه، ویتامین E، ویتامین C مکمل های لیکوپن هر روز به مدت 6 ماه مورد بررسی قرار گرفتند و تراکم مو  آن ها 62٪  افزایش یافته است.

مصرف منظم مکمل های ویتامین E , C پوست را باطراوت و شاداب می کند و ریزش مو را نیز درمان خواهد کرد.

اگر چه ریزش موی زنان دلیایلی همچون اختلالات هورمونی و مشکلات داخلی و عصبی را در پشت پرده دارد اما محققان این طرح اعلام کردند که مصرف اسید چرب امگا 3 سدی قوی در برابر ریزش موی زنان عمل می کند.

خرید این محصول با قیمت شگفت انگیز 20000 تومان:

https://bojno.ir/محصول/%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88-%d8%aa%d9%88%d9%82%d9%81-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/?feed_id=721&_unique_id=5e64b3b23f280
——————————————-
#bojno #clear #hair_loss #hair_loss_shampoo #natural #organic #shampoo #ارگانیک #الماس_دانه #بجنو #تساقط_الشعر #دارو_گیاهی #داروگیاهی #ریزش_مو #سنتی #شامپو #شامپو_ریزش_مو #طب_اسلامی #طب_سنتی #طبیعی #عطاری #عطاری_آنلاین #عطاری_اینترنتی #محصولات_ارگانیک #محصولات_سنتی #محصولات_طبیعی #مو

محصولات طبیعی محصولات سنتی محصولات ارگانیک بجنو عطاری آنلاین عطاری اینترنتی داروگیاهی